Klacht: Teleurstelling

op 27 september 2016 over Ford in de categorie Automerken

Hallo vrienden even een verslag van ons bezoek aan Ford dealer Ardea Amsterdam Z/O.
Ik krijg regelmatig aanbiedingen per mail van Ford Ardea.
Aangezien ik 2013 twee nieuwe Ford focussen daar heb gekocht dacht ik ach ik ga naar super saturday met leuke kortingen tot wel 1500 euro en een hoge inruil.
Scherp geprijsde demonstratie modellen en nieuwe modellen met korting.
Ik heb in te ruilen een Ford titanium van 2013 met 77000 km op de teller.
Ford onderhouden en nog met garantie tot 80000 km.
Tevens zitten er nieuwe banden onder die 14 dagen oud zijn en 580 euro gekost hebben (Kwik Fit).
Verder waren wij al bij verschillende dealers geweest voor een indicatie voor mijn Ford.
De laagste inruil was 12500 euro en de beste 14000 euro.
Wij willen namelijk een auto met een hogere instap ivm onze rugklachten.
De verkoper die mij en Marjan te woord stond vertelde dat het alleen Mondeo modellen betrof met op de voorruit een link wat betreft de actie.
Dat was vreemd want in de showroom stond een Ford ecosport waar het ook voor gold.Tevens lagen er flyers in de showroom waarin een aantal autos waren vermeld die meededen met de actie.
De verkoper bood ons zijn Ford B max aan van 2015 met 12000 km op de teller.Deze auto moest 19500 euro kosten.
De Ford ecosport koste met deze actie 21500 euro overigens een schitterende auto..
Maar nu het fantastische inruil bod van wel eerst 9500 euro en daarna 10000 euro.
Het mooie was dat er een Ford focus stond van 2013 met 91000 km op de teller voor 14950 euro. Wij voelden ons niet serieus en in de maling genomen zo ga je niet met klanten om.
Hoeveel voordeel heb je bij Ford niets dus, een slechte inruilprijs en een weggegooide zaterdag middag.
Nogmaals ik zeer tevreden over mijn focus titanium maar niet over deze dealer.

Ik wilde algemene aandacht omdat je als klant niet serieus genomen wordt.
Het is voor ons heel veel geld maar nu wordt je weggezet als een kleuter.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ford

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ford nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daniluke12