Klacht: Teleurstelling

op 19 augustus 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Gisteren hadden mijn buurmeisje en ik ons erg verheugd op een bezoekje aan Walibi Holland. Het begon allemaal vanaf de trein. Je moet vanaf de trein nog een stuk met de bus naar Walibi. Toen we daar aankwamen stonden we daar met zo n 400 andere mensen (misschien wel meer). Het was hier erg slecht geregeld. Wij stonden bij de bushalte waar de bus zou moeten komen, maar bij die bushalte stonden dus ongeveer ook 400 andere mensen. Niemand wist wanneer een bus zou komen en wanneer er weer een bus kwam die naar Walibi ging stormde iedereen er op af. Er werd geschopt en geslagen. Er werden een paar mannen boos op de (extra) buschauffeur die alles probeerde te regelen. De mannen waren nogal agressief en daardoor werd de (extra) buschauffeur ook woest. Het was erg ongeregeld. Naja dit was dit. Uiteindelijk kwamen we twee uren later in Walibi. Ook had de buschauffeur ons verteld dat we eerder met de bus terug moesten omdat je anders misschien wel niet je trein zou halen, wij wonen in Friesland dus we moesten hier extra rekening mee houden. We hadden de app gedownload waardoor je kon zien hoelang je overal moest wachten. We kwamen ook zeker voor de vette nieuwe achtbaan Lost Gravity. Hier stond toen een wachtrij van 140 minuten… Dus zouden we eerst naar een andere achtbaan maar de rest van de achtbanen waren ook allemaal rond de 120 minuten wachttijd. Dus zijn we toch maar naar de Lost Gravity geweest. Uiteindelijk hebben we daar 2,5 uur voor in de wachtrij gestaan. In totaal zijn we in 4 attracties geweest, terwijl wij er van 12.00 – 20.00 waren. We wisten dat het een topdrukte zou worden maar deze drukte was wel heel extreem. Dit vond ik erg zonde van mijn geld. Ook stonden we bij de Goliath al 1,5 uur in de rij, en toen werd er omgeroepen dat er een 1 achtbaan vanaf werd gehaald. Waardoor we weer langer moesten wachten. Toen de achtbaan eindelijk weer reed werd er naar een ritje weer omgeroepen dat de andere achtbaan er weer op moest. Dit was extreem vervelend. Mijn vraag is, hebben jullie geen limiet aan aantal mensen dat naar binnen mag?

Wanneer het wat minder druk is. Ik hoop dat ik een reactie van jullie krijg, en dat er in het vervolg wat aan gedaan wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris Oenema