Klacht: Teleurstellende tours tijdens vakantie

op 13 januari 2014 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens onze vakantie naar Cuba eind november hebben wij 2 korte trips geboekt. De eerste trip was ronduit slecht geregeld, de hotels, het eten, en de reisleider waren zwaar onder de maat. De “hoofd”reisbegeleider had aangegeven dat wij gratis zijn nummer konden bellen met onze mobiele telefoons. Dit hebben we ook gedaan en ons beklag gedaan. De reisleiding van de tweede trip was beduidend beter, alhoewel de accommodatie en het eten eveneens onder de maat was. (hiermee bedoel ik ook onder de maat voor de Cubaanse norm. We zijn ook zelfstandig rond gaan reizen en hebben voor veel minder geld veel meer plezier en prettige faciliteiten genoten). Ik heb hierover via de mail ook 2 keer mijn beklag gedaan bij Arke, maar een reactie blijft uit. Als kers op de taart kregen mijn reisgenoot en ik ook nog een telefoonrekening van in het totaal circa 70 euro.
Overigens zijn er ook tijdens het boeken al onduidelijkheden en onenigheden geweest. Ik zal niet overal over uitweiden, maar de totaal som laat een vervelende nasmaak achter.

Mijn reisgenoot en ik zien graag een tegemoetkoming van de beide trips. De 2 trips kosten in het totaal circa € 250 euro per persoon. Restitutie van de helft van de kosten lijkt me redelijk. Daarnaast zijn we erg verbaast over de telefoonrekening en zien we die graag volledig vergoed. Totaal dus van € 320,-

Alle klachten die gemeld zijn door Cubareis123