Klacht: teleurstellende avond

S Khelawan op 12 september 2021 over Restaurant Watertuin in de categorie Cafés en Restaurants

Ik had vouchers gekocht voor een lunch via social deals, die heb ik om kunnen zetten naar een diner.
Ik heb van te voren met Tom Pong ( 0650464539) mijn afspraak besproken en mijn QR codes naar hem toe gestuurd , om dit door te communiceren naar Watertuin Schiedam. Bij aankomst daar was er helemaal niets bekend van mijn afspraak. Er werd met spoed een tafel schoon gemaakt en bestek werd neergelegd, nadat wij eten hadden gehaald was het bestek weer verdwenen??? Bij de gril werd mijn dochter onbeschoft aangesproken, toen zij vroeg om een lepel om iets op te scheppen. Vergeleken met andere watertuinen was het eten ronduit slecht, tauge was bruin, kipfilet stonk en was slijmerig, toetjes waren uitgedroogd . Bij binnenkomst heb ik 80 euro afgerekend, maar uiteindelijk zijn wij nog naar de Mac Donalds gereden omdat we weinig hebben kunnen eten in de watertuin.

Ik zou graag een waardebon krijgen om deze te verzilveren in een andere Watertuin, in Schiedam kom ik nooit meer!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Restaurant Watertuin

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Restaurant Watertuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Khelawan