Klacht: Teleurgesteld in de service en de musical the Bodyguard

op 23 mei 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Op 11 maart 2016 zou ik met mijn moeder en zusje om 20.00 uur naar de musical The Bodyguard, maar wegens asbest in het Beatrix theater werd deze voorstelling afgelast. Er zou zo spoedig mogelijk contact worden opgenomen met alle gedupeerden. Stage Entertainment had een lijst opgesteld met data waar men 3 uit kon kiezen zodat alles sneller zou kunnen worden afgehandeld wanneer ze zouden bellen voor een nieuwe datum. Al deze data kwamen voorbij en nog steeds waren we niet gebeld. Pas op 22 april werden we gebeld en kregen we een lijst met nog weer nieuwe data door, allemaal op zaterdag middag om 15.00 uur. Terwijl de voorstelling die we zelf hadden geboekt op een vrijdag was en een avond voorstelling. We hebben, met enige teleurstelling, toch een datum gekozen en zijn 14 mei 2016 op 15.00 uur naar de musical gegaan. Hier kwamen we er achter dat we ook nog eens geen sterren cast hadden, wat voor ons ook een teleurstelling was. De actrice die Rachel speelde was ook nog eens een vervangster van de vervangster. Hier baalden we enorm van, maar toen we van kennissen (die toevallig bij de voorstelling na die van 15.00 uur waren op deze zelfde dag 14 mei) hoorden dat zij wel de gehele sterrencast hadden en dit voor hun ook hun gewijzigde datum was, waren we toch echt behoorlijk teleurgesteld en pissig. De service (voor zover het service is te noemen) van Stage Entertainment vinden we erg slecht. We begrijpen dan ook echt niet waarom we alleen maar konden kiezen uit voorstellingen van zaterdag om 15.00 uur terwijl we zelf een vrijdag avond hadden uitgekozen.

Het was een mooie musical maar door al deze teleurstellingen kunnen we niet zeggen dat het geweldig was, wat we wel van iedereen horen die dezelfde musical hebben gezien met wel een sterrencast! Het kost genoeg geld zo’n musical, dan is het toch jammer dat zo’n leuk uitje zo’n zure teleurstellende nasmaak krijgt.

Iets ter compensatie van de manier waarop er met ons is omgegaan. Korting op een volgende te boeken musical of zelf de mogelijkheid aanbieden om de musical nogmaals te zien, dit keer wel met de sterrencast.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

Bericht van Stage Entertainment Nederland

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van Aalderen, U kunt uw klacht mailen naar info@musicals.nl Met vriendelijke groet, Stage Entertainment

Alle klachten die gemeld zijn door kva88