Klacht: Teleurgesteld in Ben en Jerry’s

op 02 april 2013 over Ben & Jerrys in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ergens in januari of februari had ik strawberry cheesecake ijs gekocht en het viel mij op dat er weinig ijs in zat. ik heb daar ook foto’s van gemaakt en opgestuurd naar de klantenservice van ben en jerry’s. ze hebben mij een vergoeding beloofd (heb ik ook mail staan) als ik de verpakking zou op sturen. ik heb de verpakking gestuurd maar van die vergoeding heb ik nog niets gezien
ik was al erg teleurgesteld in het bedrijf, en nu al helemaal. ze houden zich niet eens aan hun woord!
ik heb al heel veel mailtjes gestuurd maar ik krijg geen antwoord en ik hoop dat er nu weer wat beweging in komt en dat een van hun leidinggevenden contact met mij opneemt.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn vergoeding krijgen waar ik recht op heb en die mij beloofd is!

Alle klachten die gemeld zijn door nathalieklacht