Klacht: Teleurgesteld. Gratis refill is verdwenen, terwijl dit voor altijd is belooft

op 30 november 2016 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Ik drink graag en vaak een latte macchiato bij La Place. Als memberlid met 3 sterren is mij VOOR ALTIJD, een gratis refiil belooft.

Nu halen ze dit er zomaar af. Ik ben ernstig teleurgesteld in La Place. Wel krijg ik allerlei kleine cadeautjes of aanbiedingen, waar ik niet op zit te wachten. Echt jammer vind ik dit. Ik wijk nu uit naar Bakker Bart, daar krijg ik gelukkig wel een lekkere betaalbare Latte Machiato, met een gratis refill.

Jeanet Bisschop

De GRATIS REFILL voor memberleden weer snel terug invoeren.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

Bericht van La Place

8 uur geleden - Beste Jeanet, Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met het vernieuwde Extra's-programma. Met de nieuwe aanbiedingen kunnen we onze klanten een persoonlijker aanbod doen, maar de refill zit hier inderdaad niet meer tussen. Je feedback zal ik zeker hier intern gaan bespreken. Overigens heb ik je account nu zo ingesteld dat je nu wekelijks onze nieuwsbrief ontvangt. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust even contact met ons op. Vriendelijke groet, Donna La Place Gastenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanet Bisschop