Op 18 december 2020 de Elektrische Boxspring Your Pull Home besteld en betaald bij de Telegraaf webshop. Ik ben al een aantal weken bezig om de klantenservice te bellen, soms 30 minuten in de wacht wordt er dan weer uit... Lees meer

Ik ben al 2 weken aan het wachten op een reactie op mijn mail. Wil een artikel retourneren maar heb geen retourbon. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar!! Ben geneigd naar hun vestiging te rijden Lees meer

Het wordt steeds gekker. Telegraaf neemt de klacht niet in behandeling. Ze willen alleen verkopen en insmeren. Zijn niet thuis als er een probleem is. Hoe slecht is dit. Ik waarschuw iedereen voor dit probleem. Lees meer

Bestelling wil ik retourneren. Er is geen retourformulier bij de zending ingesloten. Een factuur heb ik nooit ontvangen . Wie kan dit probleem oplossen? Lees meer

Ik heb. Pullover blue bestellen en betaald nu is 2 week en geen bericht ontvangen Lees meer

Ik heb een drone in december gekocht en en januari gekregen, maar besturings systeem doet het niet. Ik wil een nieuwe of geld terug. Maar ik kan de telegraaf niet bereiken. En er zat ook geen retour bon bij. Mijn vraag... Lees meer

timer doet het niet Lees meer

geen krant gehad Lees meer

Beste medewerkers. Vooralsnog wil ik geen klacht indienen maar heb ik een vraag over mijn bestelling. Ik heb 17 december 2maal2 goudkleurige magneten besteld voor mijn gordijnen. Deze heb ik uiteraard betaald, maar helaas nog niet ontvangen. Graag wil ik de... Lees meer

Wij hebben al jaren een abonnement op de telegraaf en sinds 18 Dec ontvangen wij geen krant meer. Elke dag contact met de klantenservice die ons telkens met een kluitje het riet in stuurt dat ze er hard aan werken... Lees meer
