Klacht: telegraaf

op 30 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer de Vries,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant vandaag niet te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Om ervoor te zorgen dat de krant in het vervolg weer goed wordt bezorgd hebben wij contact opgenomen met uw bezorgdienst. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Wij wensen u nog een hele mooie dag.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 15386