Klacht: misbruik

Gedupeerde1000 op 09 december 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Mijn zoon heeft 36 euro aan sms-kosten gefactureerd gekregen voor een sms abonnement? Hij heeft niets afgesloten. Wat zou hij voor dit geld hebben moeten ontvangen??? Zijn telefoonnummer is 06-37606839. Gaarne 36 euro retour!!!

Wanneer de 36 euro retour op mijn rekening staat.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telefuture over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ik krijg een bericht dat Telefiture mijn klacht niet in behandeling wil nemen. Waarom niet? Schandalig!!!!!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefuture een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefuture

Heeft op 12 december 2016 om 13:38 geantwoord

Gedupeerde1000

Heeft op 12 december 2016 om 13:54 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is een standaard antwoord dat aan iedereen wordt gezonden zie ik op de website (ik heb de leeftijd van mijn zoon niet eens genoemd dus waarom nemen jullie aan dat hij minderjarig is). Mijn zoon heeft geprobeerd een ringtone te downloaden, hetgeen niet gelukt is. Hij heeft zeker GEEN sms met de tekst BETALEN gestuurd noch een bevestigings sms ontvangen, noch een ringtone ontvangen!!!
Dit is pure oplichterij en ik sta erop mijn geld (waarvoor ik helemaal niets in retour heb gekregen) terug te ontvangen!!!

Bericht van Telefuture

7 jaren geleden - Beste, Wij hebben uw klacht onderzocht en u komt in aanmerking voor restitutie. Wij zullen een bedrag van €36 aan u overmaken, daarvoor hebben wij wel uw bankrekeningnr (IBAN) , tenaamstelling en woonplaats nodig. Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen kunnen wij het bedrag aan u overmaken. Met vriendelijke groet, SalesSupport

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Dat zou heel fijn zijn. Ik zet niet graag mijn betaalgegevens op een openbare website en moet dan afwachten of het geld wordt overgemaakt. Is het goed een email te sturen naar telefuture? Graag verneem ik het emailadres.

Alle klachten die gemeld zijn door