Klacht: telefoonverzekering

op 18 december 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 weken geleden is mijn smartphone kapot gegaan op het werk.
pro assist gebeld en na 4 dagen een leentelefoon.
Een oude galaxy mini die ook nog eens in een vreemde taal stond niet te vergelijken dus met mijn s2.
Vorige week maar eens gebeld hoe het met mijn telefoon was en kreeg te horen dat hij niet meer te maken was en er een nieuwe was besteld.
Gister weer maar eens gebeld hoe het er voor stond en medewerker zei dat er vorige week pas een nieuwe was besteld en ze wist niet hoe of wat ze zou me terugbellen met een orderstatus.
Vanmiddag weer maar eens gebeld want ik werd niet teruggebeld en medewerker zei toestel in bestelling verwachte levertijd week 52 of week 1 en er was niks genoteerd over het belletje van gisteren.
kortom gewoon waardeloos met nul comunicatie en vreemde gang van zaken.
Ik zeg dus de verzekering direct op als ik een ander toestel heb. Als het toestel nog binnenkomt dan in ieder geval!!!
Ik ga dus ook een maitje sturen naar de consumentenbond met dit verhaal want ik vind dit waardeloos!!

Gewenste Oplossing:

Een nieuw toestel en een fatsoenlijke manier met mensen om gaan!

Alle klachten die gemeld zijn door tinusg