Klacht: Telefoonterreur

op 08 augustus 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Een proefabonnement gekregen via de Hoogvliet supermarkt. Echter zijn wij nu in een week tijd al 6 keer gebeld door medewerkers van het AD. Na de eerste keer heel vriendelijk te hebben aangegeven dat we verder geen interesse hebben, werd het de vijf keren daarna steeds moeilijker om nog heel vriendelijk te blijven. Helemaal nadat een medewerker van het AD zelf de hoorn erop gooit wanneer je aangeeft geen interesse te hebben. Vervolgens belt de volgende ochtend weer een andere collega.
Beste mensen van het AD, waarom mensen de mogelijkheid geven voor een gratis PROEFabonnement om ze vervolgens daarna echt lastig te vallen, ik heb er geen andere woorden voor, door 6x in een week te bellen? Medewerkers proberen discussies te voeren die totaal geen betrekking hebben op het product. Zo gaf ik (voor de vierde keer) aan geen interesse te hebben en vroeg de medewerker mij of ik zijn stem soms vervelend vond? Het gaat echt helemaal nergens over dit.

Annuleren van het proefabonnement en het telefoonnummer verwijderen uit jullie database.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Vergroesen