Klacht: Telefoonkosten erg hoog en slechte glasvezel verbinding

op 28 januari 2014 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Hallo,

Ik heb nu sinds september het alles in 1 pakket van caiway. In het begin ging er al van alles mis met de bestelling nadat dit met een hoop problemen en iritaties is opgelost loop ik nu tegen het volgende aan. De telefoonkosten zijn vreselijk hoog hier word je niet voor gewaarschuwd dit bedraagt nu meer dan het abbonement zelf terwijl wij geen grote bellers zijn. geprobeerd contact te leggen met caiway maar naar een wachttijd van een uur word gewoon de verbinding verbroken meerdere keren voor gekomen. het gebruik van internet is erg traag filmjes worden vaak moeilijk geladen ook het tv kijken is er niet beter op geworden. ik heb spijt dat ik mijn telfort abbonement hebt opgezegd hier had ik al dit soort problemen niet gewoon gratis bellen en internet was gewoon constant. bel nu alleen nog maar met mobiel dit is namelijk een stuk goedkoper.

Bas Denie

met een goed oplossing in overleg.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - Deze klacht is nog in behandeling. Op 19 februari a.s. bezoekt onze monteur de klant. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen om na te gaan of zijn melding naar tevredenheid is opgelost. We kregen geen gehoor en proberen op een ander tijdsstip in contact met de klant te komen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 26 maart 2014 om 10:53 geantwoord

De ontstane situatie is besproken met de klant.

Harma
Caiway Webcare Team

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Heeft op 26 maart 2014 om 11:48 geantwoord

De situatie is nog niet opgelost. Aanbod wat ik heb gekregen is dat ik het aankoop bedrag van mijn router terug krijgt om een een andere route te kopen. Oplossing voor de telefoon is dat ik een extra abbo kan afsluiten van 21 Euro dit is erg duur. Voor het televisie kijken komt een update maar daar zijn ze al een jaar mee bezig. Dus of er nu echt een oplossing.

Bas

Alle klachten die gemeld zijn door bas.nl