Klacht: telefoonkosten

op 28 augustus 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ca. 2 week geleden zocht ik telefonisch contact met een vraag. Ik heb 10 minuten in de wacht gestaan voor ik werd geholpen.( 90 cent/minuut) Vervolgens ging het doorverbinden niet goed en was de verbinding verbroken. Ik heb weer gebeld en stond weer 10 minuten in de wacht voor ik geholpen werd. Dit heeft mij in totaal 20 euro gekost.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de helft van het bedrag (10 euro) wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s.meestra