Klacht: telefoonbehandeling/klantgerichtheid

op 31 augustus 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Vandaag woensdag 31 augustus heb ik met uw klantenservice gebeld. Onze siemens party vaatwasser maakt namelijk kortsluiting. Ons vermoeden was dat hij zou lekken en nadat wij de zijkanten hadden verwijderd bleek dit ook het val. Aan de rechterkant via een doorzichtig plastic velletje wat uitkomt in de opvangbak/ bodemplaat. Echter zit hier vanaf de vaatwasser binnenkant geen verbinding naar die buitenkant.

Dit heb ik mevrouw uitgelegd en gevraagd of iemand met mij mee kon denken. Dat kon niet volgens mevrouw, aan de hand van mijn verhaal kan zij niet vertellen wat ik moest doen. Daarop vroeg ik dus of zij mensen in dienst hebbend ie aan de hand van mijn verhaal wel kunnen meedenken hoe en of wij het zelf op kunnen lossen. Nee dat weten mijn collega’s ook niet.

Ik miste:
– een klantvriendelijke en klantgerichte telefoniste
– wat wel, want welke mogelijkheid er niet was wist ik inmiddels.

Ik vind het vreemd dat dit zo is bij siemens. Dus ik zei dan probeer ik het wel via Facebook. Succes zei mevrouw. Nou ja zeg!

In mijn werk verhuren we vergaderzalen. Bij de receptie staat klantgerichtheid op 1 En daar zijn we ons van bewust. Maar nog meer dan in een gebouw komen dienen telefonistes zich bewust te zijn van het feit dat telefonisch contact zeer sfeer bepalend is.
Deze service van vandaag was … ik heb er gewoon geen woorden voor.

Ik heb foto's van waar het moet lekken, graag zou ik (maar mijn man heeft meer verstand.) met iemand sparren waar het water vandaan zou kunnen komen en hoe we dat op kunnen lossen (zelf indien mogelijk)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door graaf.de.b