Klacht: Telefoon valt uit van me vriendin is een acer

op 20 mei 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Reactie van de melder van de klacht Hilda1968

1 jaar geleden - wil dat me telefoon het weer noormaal doet hij valt steeds uit

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 jaar geleden - Beste Hilda1968, We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. We willen u graag helpen met dit probleem. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om zo te kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Acer Service team

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Beste Hilda1968, We hebben meerdere malen geprobeerd telefonisch met u in contact te komen, helaas zonder succes. Onze collega heeft u naar aanleiding hiervan een Email gestuurd met verzoek tot meer informatie. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service team

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 02 juni 2017 om 10:42 geantwoord

Beste Hilda1968,

We hebben meerdere malen geprobeerd telefonisch moet u in contact te komen, helaas zonder succes.
Onze collega heeft u een Email verzonden met daarin de vraag voor meer details over het toestel, Wij zullen deze klacht sluiten en u mag reageren op de ontvangen Email, ook kunt u desgewenst telefonisch contact opnemen met het Acer Contact Center op het volgende nummer: 0900-20 20 767 (0,80€ per gesprek).

We helpen u graag verder. Vragen zijn altijd welkom.

Acer Service team

Alle klachten die gemeld zijn door Hilda1968