Klacht: Telefoon valt steeds uit en start steeds op.

op 15 juli 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

De telefoon valt steeds op ongewenste momenten uit en start opnieuw op. Dit vreet batterij. Ik kan er niks meer mee. Ik heb de telefoon net 2 jaar!

Ik wil een goed werkende telefoon zodat ik bereikbaar kan blijven.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte Marco1234567s, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

2 weken geleden - Geachte Marco1234567s, Een van onze werknemers heeft recent contact met up opgezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

2 weken geleden - Geachte Marco1234567s, Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 09 augustus 2017 om 11:03 geantwoord

Geachte Marco1234567s,

Een van onze medewerkers heeft met u contact gehad via e-mail en u een mogelijk softwarematige oplossing aangeboden.

Indien dit niet werkt zullen zij met u een reparatie opstarten.
Wij zullen de klacht op deze website sluiten

Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Heeft op 09 augustus 2017 om 11:25 geantwoord

Had graag wat coulance gehad omdat mijn telefoon 2 weken na de garantietermijn stuk ging maar helaas

Alle klachten die gemeld zijn door Marco1234567s