Klacht: Telefoon ophalen

op 21 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren heb ik voor 8euro een ophaalafspraak gemaakt om mijn telefoon vandaag tussen 8:00 – 18:00 op te laten halen. Rond 3 uur kreeg ik netjes een sms met een geschat tijdstip dat ze langs zouden komen. Rond half6 had ik nog steeds niks vernomen dus nam ik contact op met dynalogic. Na geruime tijd in de wacht te hebben gestaan heb ik mijn verhaal uit kunnen leggen en is de werknemer van dynalogic verhaal gaan halen bij de ophaaldienst. Deze man gaf aan dat hij wel degelijk langs was geweest en een brief in de brievenbus had gestopt. Echter had hij niet bij mij (29-3) aangebeld maar bij mijn buurvrouw (29). De man aan de telefoon gaf aan dat het inderdaad hun fout was omdat ik duidelijk had vermeld dat ik op nummer 29 met toevoeging nummer 3 woonde. Ondertussen heb ik ruim 25 minuten aan de telefoon gezeten (45 cent per minuut) en kon deze man mij geen oplossing bieden. Ik vroeg of er mogelijkheid was om een nieuwe gratis afspraak te maken of dat hij alsnog opgehaald kon worden, maar dat was geen optie. Terwijl de fout (toegegeven door henzelf) bij Dynalogic lag. Zowel de ophaalafspraak als het telefoongesprek kosten mij zo ondertussen een hoop geld, voor helemaal niks. Terwijl ik heel de dag thuis heb gewacht op het moment dat de telefoon opgehaald zou worden. Ontzettend balen en hele slechte service.

Wanneer Dynalogic mij zo spoedig mogelijk een nieuwe gratis ophaalmogelijkheid bied.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 28 september 2017 om 12:12 geantwoord

Geachte mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u nagekeken en het bleek inderdaad dat de koerier voor de verkeerde voordeur heeft gestaan. Hiervoor willen we graag onze excuses aanbieden, de koerier had hier beter moeten kijken aangezien de juiste gegevens genoteerd stonden. De medewerker die u vervolgens aan de lijn had was enkel in de mogelijkheid een nieuwe afspraak in te plannen voor de volgende dag. Ondanks dat we begrip hebben voor uw situatie en uw wens dit spoedig op te lossen was het logistiek gezien niet mogelijk geweest. Onze oprechte excuses hiervoor!

Gelukkig zien we dat de afspraak van 25-09-2017 wel succesvol is geweest. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen we dit graag van u.

Ervan uitgaande u zo voldoend geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door EJ-3