Klacht: Telefoon niet meer leverbaar

op 25 januari 2014 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Op 30 december heb ik een roze huawei ascend p6 besteld met een verlenging van het abbonement, alles was op tijd ingediend, ik heb zo snel mogelijk alles op de mail gezet en dezelfde dag was het ondertekende contract bij jullie binnen. Alles verliep vlekkeloos alleen de telefoon kwam niet binnen dus ik heb er achteraan gebeld en er werd mij verteld dat ik anderhalve week moest wachten. Prima. Maar nog steeds geen telefoon dus ik bel nog een x op 8 januari, medewerker verteld mij dat de telefoon in de eerste week van februari binnen komt. Duurt wel erg lang maar ik wil echt de roze versie dus ik wacht. 24 januari bel ik nog een keer om te checken welke datum de telefoon precies binnen komt en de medewerker verteld mij dat deze telefoon niet meer leverbaar is. Niemand heeft mii daarvan op de hoogte gebracht, ook al zegt de medewerker van wel, volgens hem en ik citeer: ‘heeft het geen zin om welles nietes spelletjes te spelen’. Ik geef aan dat ik het heel vervelend vind dat niemand mij iets verteld heeft hierover want ik ben leuk aan het wachten op niks. Ik kies vervolgens voor de witte versie maar wil daar graag een roze hoesje bij omdat ik in eerste instantie voor de roze telefoon ging. maar dat kan niet, het enige wat gratis bijgeleverd kan worden is een screenprotector. Ik vind dit onbeschoft! Ik heb er begrip voor dat als de leverancier zijn afspraken niet na komt, jullie daar niets aan kunnen doen maar ik heb er geen begrip voor dat niemand mij hiervan op de hoogte brengt en de medewerker zegt dat die wel gedaan heeft. als die dat echt gedaan had, had ik allang door gegeven dat ik het witte toestel wilde. Dus nou krijg ik een wit toestel met een screenprotector, betaal ik twee jaar voor een abbonemment met telefoon die ik niet gekozen had en krijg ik er ook nog eens geen hoesje bij. Service is ver te zoeken.

Screen protector en een roze neon hoesje voor ordernummer: 151070425

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Typhone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Typhone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Typhone

Heeft op 31 januari 2014 om 14:20 geantwoord

Beste mevrouw,

In overleg met u hebben wij een passende oplossing geboden.

Typhone Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door onbeschofteservice