Klacht: Telefoon leidt zijn eigen leven

op 19 augustus 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Ik heb sinds november 2016 een Acer liquid zest. Helaas valt de telefoon midden in telefoongesprekken uit, start hij ongeveer 4 keer op een dag opnieuw op en wist hij zomaar nummers uit m’n telefoon. Ook krijg ik meldingen van Acer portaal die gestopt is en belt mijn telefoon soms ineens mensen. Heel gek.

Ik wil gewoon een nieuwe telefoon. Ik ben het meer dan zat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 jaar geleden - Geachte Nikitahabich, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 jaar geleden - Geachte Nikitahabich, Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken, Een van onze medewerkers heeft u een email verzonden waarop u mag reageren. Mocht het zijn dat u niets in de inbox ziet adviseren wij in uw spamfolder te kijken. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 15 september 2017 om 15:15 geantwoord

Geachte Nikitahabich,

We hebben geen reactie meer mogen ontvangen op de email van een van onze medewerkers. We gaan er van uit dat de klacht niet meer van toepassing is. Mocht het zo zijn dat u nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met ons Contactcenter: 088-4560000 (lokaal tarief), of reageren op de email.

Acer Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door Nikitahabich