Klacht: Telefoon is niet geleverd

op 17 september 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Abonnement afgesloten met telefoon erbij. Zou afgelopen vrijdagavond bezorgd worden. Ik de hele avond thuis, werd niet bezorgd. Klantenservice gebeld, zeiden dat in het systeem staat dat hij geleverd werd. Op hun aanraden Online Pakket Dienst gebeld, zeiden dat de bestelling door KPN geannuleerd was. Konden reden niet zien. KPN klantenservice weer gebeld, zeiden dat dit niet waar was en ik bij de OPD moest zijn. Zo bleef ik heen en weer worden gestuurd. Zaterdag zou volgens de OP bij KPN de reden van annulering bekend zijn. Gebeld, zeggen dat ze het niet hebben geannuleerd. Ook zaterdag en zondag contact via de chat van KPN gehad. Niemand weet waar die telefoon is en ik voel alsof het mijn probleem is. Terwijl ik ervan uit ga als ik 1 keer meld dat de telefoon niet bezorgd is, zij actie gaan ondernemen en een oplossing zoeken.

ik heb betaald voor de telefoon en vind het een slechte zaak dat hij vrijdag niet geleverd is, maar nog slechter dat voor mijn gevoel iedereen naar elkaar wijst en niemand dus echt uitzoekt waar die telefoon nu is! Ik wil hem zsm ontvangen.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tanjageene