Klacht: Telefoon gaat nog maar 4 x over

fvdknijf op 12 september 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Telefoon gaat nog maar 4 x over als er iemand belt. dus voor oudere mensen ben je altijd te laat met opnemen.
kpn heeft dit jaren geleden ook geflikt maar die hebben dat weer terug gedraaid
Maar Caiway zegt hier niets aan te doen

Ze moeten het weer terug brengen zo als het was

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik zoek dit graag direct voor u uit, maar ik kan geen klantgegevens vinden op het adres dat u met ons heeft gedeeld. Wij ontvangen graag de correcte adresgegevens om uw klacht in behandelingen te kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Pepijn Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht fvdknijf

1 jaar geleden - F. van der Knijf Prinses Beatrixstraat 7 2676 AS Maasdijk Caiway klantcode 74507

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 14 september 2021 om 12:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor de gegevens! Ik ben direct voor u aan de slag gegaan en heb daarbij de telefoondienst onderzocht. Wij hanteren normaliter een niet opgenomen time out van zestig seconden.

Dit houdt in dat de telefoon zestig seconden lang over zou moeten gaan. Ik zie onder uw instellingen terug dat hier zelfs vijfentachtig seconden zijn gemaakt. Er is dus geen limitatie vanuit de provider. Dit kunt u ook controleren via de klantenportaal: MijnCaiway onder het kopje Zelf Regelen Bellen Je telefoonnummer doorschakelen Na hoeveel seconden moet een gesprek als onbeantwoord behandeld worden?.

Ik vermoed daarom dat er mogelijk ook een time out op het toestel is ingesteld. Dit kunt u zelf controleren op het toestel of samen met de leverancier/fabrikant van het toestel. U kunt dit ook uitsluiten door een geheel ander toestel te testen op ons netwerk.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Caiway Webcare Team

fvdknijf

Heeft op 15 september 2021 om 10:29 geantwoord

Die 85 seconden is gewoon te kort

Alle klachten die gemeld zijn door fvdknijf