Klacht: telefoon gaat niet meer aan

op 08 augustus 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Ik heb op 10-06-17 een Acer Z6e gekocht en vandaag liep hij ineens vast. ik was iets aan het opzoeken via Google en ineens loopt hij vast en valt me telefoon uit en nu krijg ik hem niet meer aan. als ik naar de winkel ga waar ik hem gekocht heb moet ik hem opsturen en zit ik 3weken zonder telefoon en heb hem hard nodig ivm werk en kinderen. Hopelijk kan ik het via deze weg oplossen.

Wanneer me telefoon weer aan gaat en het weer netjes doet!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 week geleden - Geachte Anja Cooijman, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 week geleden - Geachte Anja Cooijman, Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. In geval wij geen reactie ontvangen zullen wij de klacht sluiten en kunt u reageren wanneer gewenst op de aan u verzonden email. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Cooijman