Klacht: Telefoon al drie keer defect teruggekomen van

op 22 januari 2014 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

*Korte samenvatting*
9-11-2013 voor het eerst mijn telefoon opgestuurd ter reparatie, deze had barsten, waterschade en kon niet meer aan worden gezet. Op 21-11-2013 retour gekregen,front en/of back vervangen, eigen risico betaald, telefoon leek gerepareerd maar viel nu constant uit en werd extreem heet tijdens opladen.

Op 16-12-2013 maar weer opgestuurd omdat telefoon ondertussen wel vaker dan 30 keer per dag uitviel. hierbij duidelijk klacht vermeld (uitvallen en heet worden). Op 31-12-2013 teruggekregen, “eigen risico” (onterecht) betaalt, display was vervangen en software update (ik vraag me af hoe dit de de klachten kon verhelpen maar goed). Telefoon viel nog steeds uit en werd nog steeds heet.

01-01-2014 Telefoon weer opgestuurd ter reparatie. Gisteren (21-1-2014) in ontvangst genomen, bezorger zei dat er onderdelen waren vervangen, door boos telefoontje en e-mail hoefde ik dit keer geen “eigen risico” te betalen, dit was volgens proassist wel uit coulance! (wees coulant en repareer mijn telefoon direct goed!). Telefoon valt nog steeds uit en wordt nog steeds heet. Vandaag WEER opsturen ter reparatie.

Ben ondertussen al 2 maand bezig om mijn telefoon gerepareerd te krijgen, wilde het eerst afhandelen via e-mail/telefoon, hierin heb ik gevraagd of zij de onterecht betaalde “eigen risico” wilden terugbetalen, wilden ze niet. Ok, prima ik ga verder niet moeilijk doen, maak gewoon mijn telefoon! Maar nog steeds krijgen ze het niet voor elkaar om mijn telefoon dusdanig te repareren dat hij werkt naar behoren. Dus nu probeer ik het maar zo… zit erg te twijfelen om juridische stappen te ondernemen.

Repareer mijn telefoon goed! Deze ontvang ik graag binnen één week aangezien ik al 2 maanden bezig ben.

Kunnen jullie en/of het reparatiecentrum de telefoon niet repareren? Dan wil ik een nieuwe en/of vergelijkbare telefoon terug.

Onterecht betaald \"eigen risico\" terug storten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michael86