Klacht: Telefoon afgepakt

op 26 mei 2016 over Gsmeasy.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

In januari via Gsmeasy een Samsung A5 besteld in kombinatie met 2-jarig T-Mobile abonnement.Ordernummer 311259026.Na vier manden, ineens verschijnt er een witte streep over gehele lengte van het scherm. Telefoon deed het verder normaal. Telefoon gestuurd naar gsmeasy en zij doorgestuurd naar Dynafix.Vervolgens hoor ik niets meer.Kontakt opgenomen met Dynafix,blijkt dat er een prijsopgave wordt opgesteld?Waarom? Dynafix: Toestel heef een breuk op het scherm en valt buiten garantie. Wat is dat?? Fisyiek was hij in nieuwe staat geen enkele beschadiging,Gsmeasy reageert niet op mijn klacht

IK voel me hierdoor opgelicht. Ik heb sterk de neiging om te denken dat dit expres is veroorzaakt. Ik wil een nieuw telefoon van gsmeasy, of mijn telefoon gerepareerd onder garantie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gsmeasy.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gsmeasy.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fasad