Klacht: Telefoon Acer Z520 valt steeds uit!

op 21 juli 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte jslootma, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

10 maanden geleden - Geachte jslootma Een van onze werknemers heeft recent contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

10 maanden geleden - Geachte jslootma Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

10 maanden geleden - Geachte jslootma Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. In geval wij geen reactie ontvangen zullen wij de klacht sluiten en kunt u reageren wanneer gewenst op de aan u verzonden email. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:37 geantwoord

Geachte jslootma,

Wij hebben enkele malen met u getracht contact op te nemen helaas zonder succes,

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door jslootma