Klacht: Telefoon Acer Z520 valt steeds uit!

op 21 juli 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Mijn dochter en ik hebben allebei een Acer Z520. Allebei de telefoons (Acer Z520) lopen constant vast en/of vallen steeds uit. Batterij geeft aan nog 80% of meer nog te zijn.

Wij willen een goedwerkende telefoon!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

4 maanden geleden - Geachte jslootma, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte jslootma Een van onze werknemers heeft recent contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte jslootma Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte jslootma Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. In geval wij geen reactie ontvangen zullen wij de klacht sluiten en kunt u reageren wanneer gewenst op de aan u verzonden email. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:37 geantwoord

Geachte jslootma,

Wij hebben enkele malen met u getracht contact op te nemen helaas zonder succes,

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door jslootma