Klacht: telefoon 7 juni aangemeld voor reparatie, nu 27 juli nog niet terug.

op 27 juli 2016 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik ben al jaren verzekerd bij pro assist. Dit is de eerste keer dat ik schade heb en meld.
In eerste instantie werd de telefoon niet opgehaald, bleek dat ze de datum verkeerd hadden doorgegeven aan de postbode. Toen toch opgehaald, savonds in plaats van sochtends (gelukkig kon ik thuiswerken die dag).
Op hun website kan je de status van de reparatie inzien. Weken lang heeft de status op \”verzonden naar reparatiecentrum\” gestaan.
Meerdere keren heb ik gebeld. Telkens werd verteld dat het reparatiecentrum op 1 onderdeel wachtte.
Eindelijk staat sinds gisteren op de website dat de telefoon terug is van het reparatiecentrum, nu dus wachten op een afspraak dat mijn telefoon gebracht wordt. Ik hoop dat dat deel van het proces wel goed gaat.
Ik heb pro-assist persoonlijk een klacht gestuurd en gevraagd, omdat het zo lang duurt en ik al lang klant bent, of me kunnen compenseren door bijvoorbeeld het eigen risico te laten vervallen.
Als reactie krijg ik \”wij repareren niet zelf, maar sturen de telefoon naar het reparatiecentrum\”.
Ik vind dit totaal niet klantvriendelijk, de keuze voor reparatiecentrum doen zij, dus zijn zij er toch ook verantwoordelijk voor als het langer duurt? Gelukkig staat onderin de mail ook nog excuses voor de lange wachttijd.
Het belangrijkste vind ik eigenlijk nog, dat ze wat doen met mijn klacht, dat ze ervan leren en dat ik niet bij een volgende schade weer dezelfde wachttijd krijg. Nu heb ik daar geen vertrouwen in en ga ik hoogstwaarschijnlijk mijn verzekering opzeggen.

- telefoon terug
- compensatie voor lange wachttijd, bijvoorbeeld eigen risico laten vervallen
- als het bedrijf in een reactie op mijn klacht laat weten dat het niet nogmaals gebeurt. Nu heb ik daar geen vertrouwen in en ga ik op zoek naar een ander.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleijn