Klacht: telefoon

v d Grift op 30 mei 2013 over Post algemeen in de categorie Post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte Hr/Mevr

13 weken geleden zat ik zonder tel.
Toen het dan na 8 weken opgelost was ,na de nodige telefoontjes,een brief waar ik niets op hoorde,en een mail waar alleen een bevestiging van ontvangst op kwam ben ik naar klacht .nl gegaan en ja er kwam iemand van de netbeheerder en was het naar het leek opgelost.
Maar helaas het was maar voor precies een week
Dus nu zit ik alweer bijna 3 weken zonder tel.
IK heb meteen via prepaid gebeld ,wat inmiddels is opgelopen tot €70 ,en werd er beloofd dat het doorgegeven zou worden aan de net beheerder,maar ik hoor of zie niemand
ik wil nu toch wel erg graag dat dit opgelost wordt en mijn extra kosten worden vergoed
of verrekend
tot dat dit geregeld is stop ik maar even met de factuur betalen nr:2230790
A J v d Grift
holleweg 25
3829ae
Hooglanderveen
tel.0332572389/ 0610700504

Gewenste Oplossing:

Dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost zodat ik weer met mijn vaste tel. kan bellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door