Klacht: telefonische onbereikbaarheid

op 12 juli 2017 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

ik probeer nu al verschillende avonden jullie telefonisch te bereiken omdat wij een ticket zouden willen wijzigen.
7 minuten aan de telefoon hangen of langer en dan nog niemand aan de lijn krijgen… sorry dit gaat er echt over. Ik vraag mij eigenlijk af of jullie gesponsord worden door de telefoonmaatschappij?
Zijn jullie eigenlijk ’s avonds tussen 8 en 9 uur wel telefonisch te bereiken???
een mail sturen heeft ook geen zin, want daar krijg je maar 1 maand later een antwoord op.
een vraag sturen via facebook… na 4 dagen nog altijd geen antwoord

vragen per mail of via facebook beantwoorden binnen de 24 uur
en tijdens het wachten aan de telefoon misschien een bandje laten spelen van er zijn nog zoveel wachtenden voor u

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 21 augustus 2017 om 16:59 geantwoord

Beste heer Van Hulle,

Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl.

Wij vinden het buitengewoon spijtig te vernemen dat u hinder heeft ondervonden bij het telefonische contact met onze organisatie. Natuurlijk proberen wij te allen tijde wachttijd te voorkomen en te beperken wanneer dit zich voordoet. In verband met de seizoendrukte heeft dit tot onze spijt geresulteerd in langere wachttijden dan normaal. Onze welgemeende excuses voor de hinder die u hiervan heeft ondervonden.

Wij hebben inmiddels de mogelijkheden voor wijzigen van de tickets met u gedeeld. Hierin zijn wij afhankelijk van de voorwaarden van de betrokken luchtvaartmaatschappij(en).

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Customercare Vliegtickets.be

Alle klachten die gemeld zijn door patrick van hulle