Klacht: Telefonische klachtenvragen worden niet of slecht afgehandeld

op 12 augustus 2018 over Airbnb in de categorie Hotels

We hebben huurders in ons huis die moeilijk doen over extra kosten die duidelijk vermeld staan op de website. Al vanaf het moment van reservering maand geleden tot nu. Diverse keren weer uitgelegd hoe het zit. Op een ontzettend onplezierige manier telkens weer commentaar leveren.
Heb AirBnB gebeld met de vraag of zij contact willen opnemen met de huurders om een en ander duidelijk te maken. Ik ga er vanuit dat AirBnB belangen van de klant behartigt.
Casemanager moet hierover gaan. Die gingen ze contacten. Uur en 20 minuten aan de telefoon gewacht. Geen casemanager. Opnieuw gebeld, gevraagd om status situatie. Alles opnieuw moeten uitleggen. Casemanager zou mij terugbellen, niet gebeurd.
Weer gebeld. Weer alles uitgelegd. Casemanager zou mij die dag mailen. Niet gebeurd.
Bovenop de stress die je hebt met vervelende huurder komt de stress dat AirBnB blijkbaar niet instaat voor haar klanten.

Als AirBnB de klachten binnen een paar uur behandeld. Huurder belt. Uitlegt hoe de situatie is. Zodat de huurder ophoud met onplezierige mails te sturen.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Waagmeester