Klacht: Telefonische bereikbaarheid

op 17 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Wij hebben voor aankomend weekend (21 maart) een weekend gepland bij Landal Greenparks. Gekeken naar de ontwikkelingen met betrekking tot het Corona Virus wil ik graag in overleg over het annuleren of verzetten van deze vakantie. Ik heb vanaf zondag 68!! pogingen gedaan om in contact te komen met Landal Greenparks op het door hun aangegeven nummer (0900 8842) maar de verbinding wordt verbroken of het nummer is niet in gebruik Op de site staat expliciet aangegeven dat het nummer in gebruik is voor reserveringen in maart 2020. Er zijn geen andere mogelijkheden om in contact te komen, dus ervaar dit meer dan frustrerend.

Persoonlijk contact met een medewerker om af te stemmen welke mogelijkheden er zijn.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landal GreenParks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landal GreenParks

Heeft op 17 maart 2020 om 13:54 geantwoord

Heeft op 17 maart 2020 om 15:01 geantwoord

Helaas een standaard antwoord, waarmee ik niets verder kom. Juist het aangegeven telefoonnummer is op geen enkel moment bereikbaar. Heb al meer dan 70 pogingen ondernomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JOerlemans