Klacht: Telefonische bedreiging en schoffering

op 31 juli 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Vandaag telefoontje gekregen (via GEHEIM telefoonnummer!!!) die zeer bedreigend was. Ik kreeg te horen dat ik een oud dametje was dat schofterig met hun omging?????!!!! en dat ik me maar moest schamen omdat ik het bedrag van 84 euro nog niet heb betaald. Van deze zaak al een jaar niks gehoord. Heb nooit geen bevestigingen gekregen, nooit geen emails, geen antwoord op mijn vragen/emails en tevens zijn ze telefonisch niet te bereiken. Ze gaan een deurwaarder langs sturen en ik zei dat is goed omdat ze geen bewijzen hebben. Bovendien staat in de wet dat er aantoonbaar goederen geleverd moeten zijn en/of er een dienst geleverd moet zijn. Hier is dus geen sprake van!!!! Ik vind het ook curieus hoe ze aan mijn telefoonnummer gekomen zijn deze is geheim! De beller vond dat ik zeer schofterig was omdat ik meneer niet uit liet praten en hij mij al helemaal niet daarom zeker een deurwaarder op mij af gaat sturen. Als dit niet stopt ga IK een klacht indienen wegens stalking.

Als de bedreigingen ophouden en mijn gegevens verwijderd worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SunnySammy