Klacht: Telefonische bedreging om te betalen

op 31 juli 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Ik werd gebeld met de mededeling dat ik 195 euro moest betalen omdat ik in november hun incasso zou hebben gestorneerd maar ik heb hun nooit betaald. Ik zou meerdere brieven en e-mails gehad moeten hebben met de mededeling om te betalen. Heb ik dus niet gehad. Kan mij ook niet herinneren dat ik ooit contact met hun heb gehad. Nu werd mij dreigend verzocht dat ik moest betalen het was de laatste kans. Morgen zou ik een aangetekende brief krijgen dat er een deurwaarder zou komen en dat ik dan 450 euro moet betalen. Ook werd mij opgelegd om een advocaat in de arm te nemen en dat ik geregistreerd sta bij het BKR. Ook beweren ze dat ze kunnen zien dat ik hun email bekijk. Ik heb een email gehad naar aanleiding van dit telefoontje waar mijn naam niet werd genoemd maar aan jij is gericht. Ook moet ik een betaalbewijs mailen wat wel vreemd is maar ik moet dat doen onder vermelding van mijn debiteurennummer wat ik niet heb.

Dat ik bericht krijg dat ik niet bij hun geregistreerd sta want ik en dat ik niets meer van hun hoor en dat ze mij niet weer zo bedreigen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vlerk