Klacht: Telefonisch ZÉÉR SLECHT bereikbaar!!!

op 31 mei 2021 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Ik wilde een account aanmaken bij Parkmobile, en op een gegeven moment kies je dan:

1. Het pakket
2. Facturatiegegevens
3. Volgende
4. Voorwaarden akkoord
5. Stel uw persoonlijke voorkeuren in
6. Volgende

En dan sta je ineens weer bij punt 2… Is niet door te komen!!! Dan ga je maar even telefonisch contact zoeken… Ik heb ruim 20 min. aan de lijn gehangen (en nog steeds niemand gesproken), en dat was nog wel even doorgegaan vrees ik…

Stel dat ik nu voor een slagboom stond in de parkeergarage, en ik heb een probleem. Zie je het voor je met al die auto’s achter je en ruim 20 min. aan de lijn?

Ik ga maar eens op zoek naar een andere parkeer app.!!!

Doe iets aan de bereikbaarheid!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 01 juni 2021 om 11:35 geantwoord

Beste heer Witkamp,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat u moeilijkheden heeft ervaren met het registeren van een Parkmobile account en om contact te krijgen met onze telefonische klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak.

Het is momenteel drukker bij onze telefonische klantenservice. Hierdoor kan het helaas langer voordat u een medewerker aan de lijn krijgt. Wij doen ons best om onze klanten zo snel mogelijk te helpen. Naast onze telefonische klantenservice zijn wij bereikbaar via WhatsApp, Facebook en Twitter.

Vervelend het registeren van een Parkmobile account niet vlekkeloos is verlopen. Op basis van uw email adres- en mobiele nummer vind ik uw onvoltooide registratie. Ik heb deze voor u verwijderd. Indien u alsnog wenst een Parkmobile account aan te maken helpen wij u graag door het registratie proces heen. Ons WhatsApp nummer is: 31611776777 (Ma-Vrij, 08:00 - 17:00).

Mocht u aanvullende vragen hebben aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Voor nu wens ik u een fijne dag toe heer Witkamp.

Met vriendelijke groeten,

Customer Support Parkmobile ^RG