Klacht: Telefonisch opzeggen AD

op 02 juni 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik wilde het AD opzeggen omdat ik een nieuw aanbod heb gekregen wat beduidend goedkoper is dan wat wij nu hebben. Het blijkt dat het nieuwe aanbod alleen is om nieuwe klanten binnen te halen. Men wilde wel een nieuw aanbod doen voor “‘trouwe klanten”. Nog beduidend duurder dan ik nu betaal nl 19,95 per maand iedere dag plus digitaal. Die 19,95 (met gratis tablet en nog meer boeken etc.)hebben we toen genomen op de naam van mijn partner, want dat kon niet op mijn naam aangezien ik al de krant had en wel zo’n ruim 30 jaar. Dus niet voor “‘trouwe lezers”‘. Ik wilde dit aan de persoon aan de telefoon vertellen , maar die wilde mij verder niet te woord staan, want hij had het verhaal al van zijn collega gehoord die mij telefonisch had benaderd met een nieuw voorstel voor trouwe klanten. Ik vroeg of ik zijn leidinggevende hierover mocht spreken, maar dat wilde hij niet en besloot om maar snel het gesprek te beëindigen met de mededeling dat het abonnement wordt stopgezet.

Als men klanten wil behouden die als trouw worden beschouwd dan moet hiervoor ook een tegenprestatie tegen overstaan. In ieder geval niet veel meer dan men nu betaald. Dit werkt "hoppen" van de ene krant naar de andere in de hand.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blokdijk