Klacht: Telefonisch lastig gevallen maanden na opzegging!

op 17 juni 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is simpel, en toch erg vervelend. Na het opzeggen van mijn lidmaatschap, blijven ze mij opbellen voor eventuele offers en andere onzin. Ze gebruiken een ‘prive-nummer’ en kan ze dus niet via mijn mobiele telefoon blokkeren. Vandaag toch maar weer opgenomen, en ja, alweer. Als dit zo doorgaat, zet ik het op Social Media!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze mij niet meer blijven opbellen. Stop met lastig vallen op het nummer dat eindigt op 06-xx389107

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kjhcordromp