Klacht: Tele 2 een groot drama lees en huiver

groenling op 02 januari 2012 over in de categorie Alles-in-1

De klacht is dat ik in november 2011 telefonisch niet bereikbaar was op diverse momeneten. Tele 2 gebeld over de klacht. Ligt aan uw eigen telefoontoestel gaf men aan. Dus wij hun advies opgevolgd maar helaas de klacht bleef. Wederom gebeld en kreeg als antwoord dat wij de enigste zijn met deze klacht. Bleek later na niet zo te zijn.
Er bleken diverse klachten over het zelfde te zijn.
Kreeg een coulance vergoeding omdat ik prive deze onkosten had gemaakt. Nu begint het volgende probleem. Omdat de aansluiting is aangevraagd door mijn werkgever lopen de automatische incasso’s ook via zijn rekening nummer. Echter omdat ik de kosten heb gemaakt in verlof en het nieuwe telefoontoestel hebben ze op mijn prive rekeningnummer de coulance vergoeding overgemaakt. Ze zouden de automatische incasso van de facturen gewoon laten doorlopen op de rekening van mijn werkgever. Echter sindsdien worden de facturen afgehouden van priverekening waarvoor ik geen automatische incasso heb afgegeven (dus pure diefstal). Diverse malen (15x) met tele 2 gebeld tot heden toe gaat het telkens en dus nog steeds fout terwijl het juiste nummer gewoon op de factuur staat.
Hoe dom kan men zijn!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door