Klacht: Telapparaat van Vomar Plantage Beverwijk telt zeker veel minder

op 22 augustus 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

Beste klanten van Vomar,

Vanmiddag heb ik thuis mijn klein geld geteld , 140 muntjes van 5 cent voor een total bedrag van 7,00 Euro , ik ging naar Vomar Plantage Beverwijk. Ik heb producten gepaakt voor dit totaalbedrag. Bij de kassa goodie ik die 140 muntjes in het apparaat. De apparaat begon te tellen en ik zag dat volgens apparaat ik iets rond 3,40 had betaald en ik moest nog bijbetalen. Ik heb tegen kassamedewerkster gezegd dat ik precise 7 Euro heb gegooid en dat het apparaat mijn geld niet goed heft geteld. Zij heft een college geroepen, de man kwam langs en herhaaldelijk tegen mij gezegd dat het apparaat goed werkt en ik alleen maar 3,40 heb betaald. Hij heft de transactie van het apparaat gevraagd en er kwam het bedrag van 3,40 ( 2 euro, 1 euro , 20 en 10 centjes) naar buiten. Hij zei tegen mij dat dit uw geld is. Ik zei duidelijk dat ik mijn geld thuis heb geteld en het was precise 7 euro. Hij zei dat het apparaat goed werkt. Er waren een paar klanten nog in de rij. Ik zei tegen hem dat ik niet voor 7 Euro wil discusseren, maar dit apparaat is niet betrouwbaar en alle andere mensen die aan dit apparaat vertrouwen hun geld gewoon missen. Op die manier krijgt Vomar elke dag paar honderd Euro’s extra van mensen die niet op de hoogte zijn van werking van dit apparaat. De man heft weer een andere college geroepen en zij kwam hetzelfde verhaal tegen mij zeggen dat het apparaat goed werkt. Ik werd boos en ik goodie alles wat ik in mijn tas had gelegd gewoon op de band en ging weg naar huis zonder mijn geld. Ik heb klacht tegen werkwijze van de personeel van Vomar en ik denk zelf dat er sprake is van grootschalige onrechtmatige verdienst door Vomar in heel Nederland als alle apparaten zo werken. De meeste mensen gooie hun geld daarin zonder dat zij van te voren hun geld hebben geteld. Op die manier missen ze een deel van hun geld zonder dat zij daarvoor een product van Vomar hebben gekregen.

Ik ben tevreden als dit telapparaat gewoon verwijderd wordt want dat is absoluut onbetrouwbaar. Bij iedere klacht krijgt consument hetzelfde antwoord van de medewerkers en hij kan niet meer bewijzen hoeveel hij in het apparaat heft gegooid omdat het geld bij overage geld dat in het apparaat aanwezig is, wordt gecombineerd. Omdat dit altijd over kleine bedragen gaat, weet Vomar zeker dat men geen rechtszaak zal beginnen, maar als we kijken hoeveel filialen in heel Nederland bestaan en ieder filial een paar kassabanden heft , dan kunnen we weten hoeveel geld op die manier in het voordeel van vomar wordt verzameld zonder dat vomar tegenover een product aan consument heft gegeven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Lawson