Klacht: tel. al 2 keer binnen 3 maanden 2 keer opgestuurd ter reparatie

op 07 juni 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige week na reparatie mijn toestel weer in gebruik genomen. De 2e reparatie sinds ik het toestel heb ( 3 maanden). Toestel gaat niet automatisch op wifi.
Het ging een dag goed maar het euvel steekt weer de kop op, ik krijg geen berichten of email meer binnen noch kan ik ze verzenden mits ik eerst de wifi uit zet dan weer aan.
Ik ben het vertrouwen kwijt in dit toestel en heb er geen plezier meer in.
Heb zoveel werk gehad in het opnieuw installeren van alles daar ik geen laptop heb ( moest terug naar de fabrieksinstelling ), en was muziek en foto’s kwijt.
Nu werkt het toestel nog niet naar behoren. Het gaat om de Acer Z520.
Ik moet wel zeggen dat Acer heel snel op mijn klacht heeft gereageerd en heel correct maar helaas is het nog niet goed.
Ik wil het toestel niet meer, ik wil graag mijn geld terug, Graag reactie van Acer.

Gewenste Oplossing:

Geld van het toestel terug, ik wil het niet meer.
Bij het kopen was de telefoon al defect, kreeg geen verbinding met bellen. Opgestuurd en gerepareerd.
2e reparatie, moederbord bleek kapot vandaar niet automatisch op wifi.
Nu doet hij het nog niet, ik heb alleen maar last i.p.v. plezier van het toestel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 14 juni 2016 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Er is inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers. Er is geregeld dat u het toestel in kan sturen. Zodra het toestel is ontvangen door onze reparatie-afdeling, zal het worden nagekeken. Daarna zullen we u een voorstel doen. We gaan er van uit dat hiermee uw klacht is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Myrna1959