Op 27/07/2022 deed STILAM BV(be0441.929.723) een betaling van 94.9 euro.
Wij hebben echter geen factuur mogen ontvangen.
De betaling gebeurde ter plaatsen via bankcontact.
Mogen wij een factuur ontvangen?
Dank bij voorbaat Lees meer
Fast Heater besteld bij TEK die helaas geen warmte afgeeft maar wel een hoop lawaai.
Tot 2 keer toe gebeld met Luxemburg die me hebben doorverwezen naar een Nederlands telefoonnummer 085-2088285 en daarna naar een belgisch telefoonnummer 00 32... Lees meer
20 mei heb ik een hondenhaar verwijderaar met led en opvangbakje besteld met een bedrag van 59,90€. Ik heb het bedrag vooruit overgemaakt. Tot nu toe is hij nog steeds niet aangekomen, terwijl ik dezelfde dag een hondenborstel van... Lees meer
Ik heb 1x 3 bh besteld voor 69.90
en 1x 3 bh voor 59.90 op 6-9-2021 en op 8-9-2021.Heb ze ook gekregen en 09/09/2021
en 16/09/2021 terug gestuurd in goede staat heb steeds de beige ge past de andere niet... Lees meer
28-10-2020 heb ik de bra besteld maar nooit wat toegestuurd gekregen
ik heb vaak gebeld maar altijd afgewimpeld door de telefoniste ook heb ik verschillende mailtjes gestuurd maar alles is onduidelijk Lees meer
Ik heb pakket gekocht van 3 artikelen van Princess hair. Ik heb mail bevestigingen gekregen. Niets ontvangen noch een nummer waar ik iemand op kon bereiken. Dit was op 01-03-2019. Zoals u ziet was er voldoende tijd om dit op... Lees meer
De Bril dat ik gekocht heb in 5 December tot nu niet gekomen.
Volgens mijn rekening heb ik deze omschrijving:
5624575094 0020004516597878
W2526756?90 TEK DISTRIBUTION SA
x8100 pasnr.016.
05-12-2020 14:40 0020004516597878 Die is de transactiereferentie Lees meer
Op 15 november 2020, artikel besteld en 71,90 euro betaald.
Geen bevestiging ontvangen van de bestelling. En de bestelling is niet ontvangen.
Op de TEK sa Site staat geen telefoonnummer en geen emailadres en geen website. Lees meer
op 16-4 schoenen besteld , betaald.
echter nog niets ontvangen en ik kan geen email adres vinden. Lees meer