Klacht: tegoedbon/vervangende bon

op 30 juni 2012 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs (28-04) heb ik een schaar (helaas 1 dag te laat ivm met vakantie) teruggebracht. Ik kreeg daarvoor een tegoedbon. Bij het kopen van een ander produkt (vandaag) haalde ik de gekregen bon uit mijn portemonnee en nu bleek dat bij het terugbrengen de verkeerde bon was afgegeven, nml. de vervangende
bon.Door de cassière (die overigens wel erg vriendelijk was en het vervelend vond) werd de chef gevraagd hoe hier mee te handelen. Hij zou achter kijken of er nog een tegoedbon lag. Hij deed ongeïnteresseerd en gaf telefonisch door dat er achter niets lag en daar kon ik het mee doen !!!! (het was wel 2 maanden geleden dat ik de schaar teruggebracht had !!!!

Gewenste Oplossing:

Het gaat niet direct om het bedrag (aankoop was € 6,50 en teruggebracht was € 3,10) maar gewoon om de manier waarop de chef de zaak afdeed. Ik zou het eerlijk vinden als ik het bedrag waar ik nog recht op heb teruggestort zou krijgen (€ 3,10).

Alle klachten die gemeld zijn door duinkerken10