Klacht: Tegoedbon werkt niet via booking met de mobiel

op 10 september 2018 over Flixbus in de categorie Busreizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangezien er plotseling een eerdere busreis vrij kwam, wilde ik mijn geboekte reis omboeken naar een eerdere reis. Per telefoon kon het niet, die vertelde dat ik mijn geboekte reis kon cancelen en een tegoedbon zou krijgen en met deze bon de nieuwe reis kon boeken. Echter is er via de mobiel (Android) geen mogelijkheid om de code in te kunnen voeren. Technisch is dit niet mogelijk gemaakt voor boekingen via de mobiel. Daarom heb ik de reis geboekt zonder tegoedbon en wilde ik het geld van de tegoedbon terugvragen. Echter op mijn mails ontvang ik alleen automatische antwoorden en telefonisch wordt ik alleen geadviseerd om een mail te sturen.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als Flixbus wel een op maat gemaakte mail terugstuurt en het geld terug boekt op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixbus

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixbus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsch