Klacht: Tegoedbon niet meer geldig, verkoopmedewerkster Yvon zei, onbeperktgeldig

op 15 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte Heer / Mevrouw,

Bij deze wil ik een klacht melden betreft mijn 2 tegoedbonnen, die ik 03-01-2013 met bedrag van 29,15 en 27-4-2012 met bedrag van 1,99 heb gekregen van de Action. Verkoopmedewerker Yvon, zei tegen mij altijd geldig. Nu zegt de Action medewerkster ze zijn niet meer geldig, staat ook op de bon, jaar geldig. Als de verkoopmedewerker Yvon dat niet had gezegd, had ik wel de geldigheidsdata van de bon, aangehouden!
Action medewerker zegt nu, wij hebben ook geen knop van tegoedbonnen meer op de kassa. Hoofdkantoor gesproken, medewerker van het hoofdkantoor zei, de tegoedbonnen zijn nu, onbeperkt geldig.

Mijn vraag zou ik niet alstublieft voor mijn verlopen tegoedbonnen een vervangende tegoedbon kunnen krijgen met onbeperkte geldigheidsdatum?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JennyWijnen