Klacht: Tegenvallende voorstelling the Bodyguard

op 12 juli 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Met een groep van 8 gingen we naar de zondagmiddagvoorstelling van the Bodyguard op 10 juli. Ik had bij aankomst al op het bord gezien dat Romy en April niet speelden, maar daar zat ik niet zo mee. Ik heb namelijk hele goede ervaringen met covers/understudies en snap ook wel dat de first cast niet altijd kan opgaan. We gingen dus vol enthousiasme de zaal in om te kijken naar de show met in de hoofdrol Samantha Klots. En vanaf Queen of the night tot aan I will always love you was het tenenkrommend. Ze zong regelmatig verschrikkelijk vals en haalde de harde stukken alleen door te overschreeuwen. Het maakt niet uit wie de voorstelling speelt, maar het moet wel iemand zijn die kan zingen en beschikt over gelijkwaardige kwalitatieve capaciteiten als de first cast. Dit was bij Samantha absoluut niet het geval.

Wij baalden dus ontzettend dat we voor zulke dure kaartjes zo’n matige voorstelling kregen voorgeschoteld en gingen teleurgesteld naar huis.

Als we een gedeelte van het geld terugkrijgen of misschien een nieuw kaartje maar wel met de belofte dat we tenminste niet Samantha krijgen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juffie1982