Klacht: tegenvallend bezoek

op 01 augustus 2016 over Therme in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een bezoek gebracht aan Thermen Ridderkerk. Dit is niet de eerste keer, wij komen hier regelmatig. Het plan was dan ook om een dagje heerlijk te relaxen, wij kwamen rond 12:00 aan en wilden blijven tot vanavond.
Bij aankomst werd ons al gevraagd om 1 kluisje te gebruiken; het was nogal druk.
Hoe druk het daadwerkelijk was merkten wij pas binnen; alles was vol. Zowel de sauna’s, als het restaurant, het bubbelbad, de rustruimte. Wij kwamen speciaal voor de Opgieting, maar helaas.. Deze zat ook vol!
Om 16:00 hadden wij het zo gehad, dat er van relaxen totaal geen sprake meer was.
Wij zijn dan ook vertrokken.
Bij het uitchecken werd er gevraagd of alles naar wens was; wij gaven aan dat dit absoluut niet het geval was. Hier werd vrij laconiek op gereageerd; ja het was “wat” drukker vandaag. Toen we aangaven dat dit echt – te – druk was, werd dit genegeerd & werd ons verzocht te betalen.
Zo met klanten omgaan zijn wij absoluut niet gewend van Thermen Ridderkerk!

Gewenste Oplossing:

Als er serieus gereageerd wordt op onze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Therme in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Therme een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Therme

Heeft op 09 januari 2017 om 21:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Samantha,

Bedankt voor uw feedback. Wij stellen dit altijd zeer op prijs. Wat jammer dat uw bezoek aan de Thermen Ridderkerk is tegen gevallen. Heeft u dit bezoek via een actie met ons merk Therme ontvangen? Wij zullen voor toekomstige samenwerkingen hier zeker rekening mee houden.

Hartelijke groet, Team Therme

Alle klachten die gemeld zijn door swarbie