Klacht: tegenparij heeft gelijk!(onterecht)

op 28 november 2016 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

sinds 31-9-2016 loopt er een schade bij jullie door een aanrijding met een mevrouw, jullie cliënt. Er is nu al meer dan 20 mails gestuurd en foto’s gestuurd. Meerdere keren hebben jullie gezegd dat ik niet van rechts kwam en mevrouw voorrang had. Dit snap ik omdat ik van beroep rouwwagenchauffeur ben. Maar wat ik niet snap is dat jullie maar blijven vol houden dat mevrouw voorrang heeft ook al rijd zij op de linkerkant van de weghelft en snijdt ze mij af! Dit mag dus in Nederland want dat staat in de wet heeft meneer van centraal beheer aan de telefoon gezegd. Dit is mijn mening en daar moet u het maar mee doen, daar kwam het eigenlijk op neer. Dat zou toch mooi worden als heel Nederland elkaar mag afsnijden als je van rechts komt. Mevrouw schijnt ook gezegd te hebben dat ik de rem niet kon vinden, geen idee waar zij dit vandaan heb gehaald! En omdat mevrouw een beetje geschrokken was (dat snap ik) hebben we gezegd we vullen thuis alles verder in (plattegrond) maar dat wordt ook niet gewaardeerd door centraal beheer en zegt eigenlijk al lig je half dood op straat je moet en zou je schade formulier ter plekke in moeten vullen. En dan kan ik wel met mevrouw afspreken bij haar thuis om verder af te handelen maar wie zegt dat ik geen knuppel in mijn nek krijg door een schoonzoon of zoon die boos is? Maar mensen zijn rare kostgangers en zo is de wet net zo. Succes met afsnijden allemaal..

Als ik in gelijk wordt gesteld en als de wet niet meer zegt dat je mag afsnijden, want zoiets vind ik zo bespottelijk! En de auto van mijn vriendin mag nu wel een keer gemaakt worden!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas Van den burg