Klacht: Tegels incorrect gelegd

op 28 mei 2020 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij ons huis zijn voor de deur de tegels slecht neergelegd. Dit zou vandaag gecorrigeerd worden, tenminste dat werd ons toegezegd. Helaas is dit niet gebeurd. Graag zouden we dit alsnog gecorrigeerd zien worden.

Gewenste Oplossing:

Correctie van bovengenoemde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 23 september 2020 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vellenga,

Zojuist krijgen wij melding over het feit dat dit dossier aangaande uw, reeds opgeloste, klacht jegens KPN NetwerkNL nog open staat. Helaas is er voor ons geen andere manier beschikbaar om deze case te kunnen sluiten, dan dit te doen d.m.v. een reactie richting u.

Waar deze mail dus enkel is bedoeld voor het afsluiten van uw dossier, mag u deze direct weer als niet verzonden beschouwen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Michael
KPN NetwerkNL Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door E.Vellenga