Klacht: tefal pannen

op 30 november 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het sparen van de gratis zegels voor de tefal pan is mijn boekje vol.
Nu ben ik al 3 weken bezig om een wokpan met bijbetaling te kopen.
Zonder resultaat .
De ene keer ben ik net te laat de andere keer was er maar 1 doos en zijn ze op .Dan waren de wokpannen er niet bij .
Zo ben ik bijna dagelijks bezig om de pan te kopen .
Ik ga iedere dag even kijken of ik bel.
Ik vraag aan het personeel of ik niet op een lijst kan komen dat als de pan er is ze er een voor mij weg willen zetten .
Maar dat kan niet een tijd geven wanneer ze binnenkomen weten ze ook niet .
U begrijpt dat dit wel vervelend is om al 3weken met een pan bezig te zijn.
u pannen actie is erg geslaagd dat begrijp ik maar er is misschien een andere manier om dit probleem op te lossen zeker in deze moderne tijd .
Ik hoor het graag van u.

Gewenste Oplossing:

als ik aan een wokpan kan komen zonder er dagelijks achter aan moet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door gerdarohof@hotmail.com