Klacht: Technische storing

op 08 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vanmorgen ben ik overboden op deze veiling in de laatste 3 seconden. Ik dacht dus; laat ik het nog een keer proberen, de veiling duurde 7 uur. Ik heb hier dus ook 7 uur op gewacht, maar door een technische storing kon ik hier niet meer op bieden! Heel jammer dat dit op deze manier aan mijn neus voorbij is gegaan.

Ik zou tevreden zijn met gratis, of hele goedkope, kaartjes.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vervelend om te horen dat u vanwege een technische storing geen bod heeft kunnen uitbrengen. Zoals er in onze algemene voorwaarden staat beschreven zijn alle veilingen echter onder voorbehoud van technische storingen, waarvoor VakantieVeilingen.nl geen aansprakelijkheid aanvaardt. Het is dan ook niet mogelijk om alsnog tickets aan u toe te wijzen. Graag ontvangen wij van u via webcare@vakantieveilingen.nl het e-mailadres waarmee u bij ons geregistreerd staat, zodat wij kunnen nagaan op welke veiling u geboden heeft en of dit arrangement nog geveild gaat worden. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MandyL