Klacht: Technische slechte 523i uit 2006

op 14 februari 2018 over BMW in de categorie Automerken

Ik heb in September een BMW 523i Touring gekocht met 134K kilometer op de teller. Kleur zwart. zag er schitterend uit. rijd ook geweldig. Echter kort nadat ik hem had gekocht bleken problemen te zijn met de versnellingsbak Syncho ringen en tandwiel eerste versnelling. Alles laten vervangen tevens nieuwe koppelen. Gebruikt ook olie 1 liter op 3 tot 4000 km, nu weer een probleempje met het vinden van de eerste versnelling zit vaak in de achteruit. Dan vermogen 177Pk, kan wel zijn maar werd vandaag bergop 5% er uit getrokken door een citroen Berlingo. Hoezo BMW sportief. Rijden is geweldig maar in mijn ogen laat de techniek te wensen over. Ik heb in de jaren 90 2 citroen XM gereden. Kleine dingetjes gehad maar motorisch en versnellingsbak en olie. Nooit gedurende de 190.000km problemen, zeker niet in vergelijking tot de Mijn huidige BMW.

IK zou tevreden zijn als ik niet telkens weer nieuwe dingen naar voren komen die stuk gaan, geen hoog olieverbruik en als hij een beetje pittiger was ter vergelijking zoals mijn voorgaande Volvo XC90 165pk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjef Janssen